..det går framåt!

Jag är den gröna gubben - 87,2 km på 8 dagar, tror inte jag gått det på en hel månad tidigare, men kul är det. Igår gick jag från Slussen till Lilejholmen, det tog 2 timmar, men så gick jag in i nästa varenda affär på vägen. Hittade en sybutik som har lapptäckskurser och jag är ju lite sugen på att börja sy lapptäcken igen, men har också tittat på att knyta rya (kurs på medborgarskolan). Jag köpte en quilt tidning i sybhehörsbutiken och däri fick jag se att det finns veckolånga kurser utanför Uppsala, 2200:- för en vecka, inkl boende och mat, ett kap tycker jag! Så nu vet jag vad jag ska göra under en del utav semestern nästa år!


Kommentarer
Postat av: michaela

heja, heja Anne! Kramar Maria/Michaela<3

2009-09-16 @ 19:46:00
URL: http://juustlikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0