Nu...

har jag hittat hit igen.

På senaste har jag haft mycket med jobbet, extra jobbet, och min diet - som förresten går alldeles strålande. Men dieten tar mycket av min dagliga tillgängliga tid, som numera går åt till att gå 10.000 steg/dag samt gå till gymmet 2-3 gånger i veckan.  "Såklart" har bloggen fått stryka på foten, jag måste ju sova också!

Äntligen har jag hittat Andreas Carlson's bok "Live to Win", den har varit slutsåld överallt. Så nu blir det att hoppa i säng tidigt ikväll och börja läsa...





Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Yes,det är bättre med svärmor,tack och lov!

Hon har återhämtat sig väldigt snabbt!



Vad kul att dieten går bra.Hur många kilon har rasat av?

Kramar från mig och Norah

2009-11-08 @ 10:56:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0