Hälsouppföljning...

Imorgon är det hälsouppföljning för mig på ITRIM. Det blir min andra hälsouppföljning sedan jag startade programmet den 9 September, 2009.

Jag vet ungefär hur mycket jag har gått ner, men den information får Ni först imorgon efter jag varit på uppföljningen, och vägt mig på ITRIM's våg, min egen våg är lite knasig ibland...

Imorgon ska jag först träna 1/2 timme - sedan gå hälsospåret, 1 km i snabbsprång = gå så fort man kan med tidur. Tiden samt ens vikt matas sedan in i en apparat som utläser en massa saker... bl a body fatt mass, BMR, BMI osv. Sedan tas blodtrycket, och man samtalar med sin coach om hur det gått den senaste månaden.

Förväntningarna är höga minst sagt!


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Men vad roligt att det ger resultat!

Jag ska hälsa så fort jag får tillfälle.och kan även tillägga att hon är helt vaken nu.Vi är SÅ glada! Kramar

2009-11-08 @ 19:46:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: kiran:)

Im really proud of you mum:):) let me know how it goes:) love

2009-11-09 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0