Sköna Söndag

Var ska jag börja idag:

Har en stor rapport som ska färdigställas idag - och jag har inte ens fått allt material som ska med... känner mig stressad över det!!

Jag måste städa. Jag vet att jag säger det ofta, men nu är det helt enkelt kaos här = dammråttorna anfaller snart!

Jag har över 500 e-mail i min postlåda som MÅSTE sorteras in. Jag vet att man kan lägga in "regler", men man måste ha tid över för att lägga in reglerna först!

Jag tror jag börjar med att skanna in en ny bild på James, kokar en kopp kaffe till och funderar vidare på "VAR SKA JAG BÖRJA"



Den här bilden måste vara MINST 9-10 år gammal - har jag nånsin ens haft en sådan soffgrupp?... tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0