Sista natten med James.....

Nu har vi varit ute och träffat James flickvän. Hon heter förresten Lottie, och är en strävhårig dvärg tax, hennes ben är inte längre än tändstickor och hon blir så jätte glad när hon träffar James. Lottie är 13 år gammal och klarade sig igenom sin årliga besiktning i måndags. Lottie's husse och matte hade tagit med sig kameran och tog flera bilder på James och Lottie tillsammans. Vi tog den vanliga rundan och dom klappade extra mycket på James!! Jag pratade nog för mycket, men det höll gråten borta i alla fall!

James var ganska pigg när vi kom hem och han gjorde en liten springrunda i lägenheten som Shirin filmade. När ska man ORKA se på den, vet jag inte, men den kan vara rolig att ha när det värsta lagt sig om si så där 10 år!!

När vi kom hem skulle James få mat, han fick skagenröra, stekpannan med köttfärsåsrester och sin vanliga mat. Ett tag tittade han på alla skålarna,och såg villrådig ut: var ska jag börja typ..... :) Han åt upp skagenröran men orkade sedan inget mer och ligger nu helt däckade på min gamla fuskpälsklädda mockajacka på golvet.

Hans sista natt är här och nu!  Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0