Ett riktigt busfrö!

James var ett riktigt busfrö och det är ju svårt att fånga på bild (Shirin har en del små videosnuttar som hon kanske lägger upp på sin blogg i framtiden).

När vi bodde i villan älskade James att ta med något hem från sina promenader, oftast var det en grankotte eller en pinne. Bingo blev det om han hittade en vante - han vägrade alltid att släppa "sina fynd" och kunde ha dom i munnen i flera timmar om det behövdes - sedan gällde att försöka komma ut i den inhägnade trädgården så fort som möjligt för att gräva ner fyndet. Var det vintertid hittade han fantastiskt många fyndiga platser att "gömma" sina fynd på "inomhus". I trädgården "grävdes" allt ner i trädgårdsland och rabatter, eller bakom buskar.

En dag när jag påtade i rabbaten tog jag av mig mina arbetshandskar och la dem brevid mig - men när jag sedan skulle ha dom igen, en stund senare, ja då var den ena borta! Storpack inhandlades varje vår!

Här är det en vante som hittats och den ligger fortfarande nergrävd i trädgården! Får väl passa på nu, att säga SORRY  till den som tappade den!




Lilla hjärtat - du är sååå saknad!


Kommentarer
Postat av: Roger

Hej! Läser om din hund. Aldrig kul att mista ett älskat husdjur.

2009-03-11 @ 19:49:35
URL: http://rogerlindqvist.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag saknar dig också! Puss på dig gubben!/Nina

2009-03-11 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0