Konfetti...

.... lite överallt där det inte borde finnas, efter denna kväll. Det var trevligt som bara den med Shirre, Verah och Maria som snabbt snodde åt sig Michaela's biljett när den hastigt och lustigt blev till salu. Ska inte kommentera konserten för mycket, är ingen expert på varken dans eller sång - jag tycker showen var färggrann och efter allt som skrivits i pressen och alla bilder man fått se på Britney, utan hår, nersupen, trasig som människa som gått in i en tjock betong vägg, (för att hastigt nämna några saker på senaste i hennes liv) så var det en tränad (i alla fall smärt) Britney man fick se på scen, på väg tillbaka....playback 90% förvisso, och för dom som vet ,ingen dans att betrakta som dans, men jag håller inte med - har man supit ner sig, haft en "nervous breakdown" som hon haft, så höll hon i alla fall takten, och hade vänligheten att fnittra när hon missade!  Jag var inne på hennes websajt nyligen, showen ikväll är hennes 17:e på turnén - hon har 33 st kvar, det kan inte vara kul, och hon ska bo på hotel fram tills i november....hur kul är det i längden, med barnflickor i följe etc. Kevin F. och nya flickvännen verkar i alla fall hänga med dom - men jag är så skeptisk mot pressen - och ännu mer skeptisk efter att ha sett Britney ikväll, så jag vet inte vad jag ska tro. Jag VET i alla fall att pengar inte är allt och att jag haft en underbar kväll "TACK" Shirre för en underbar födelsedagspresent och tillfället att få tillbringa den med dig!! Kram Mams


Kommentarer
Postat av: Zelly

Den var verkligen helt ljuvlig :))

2009-07-15 @ 11:50:11
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vannen,gick ej att svara: jag har min laptop medm ig- alltid :) men just nu ar jag inte hemma, jag ar vid havet och bloggar fran internetcafe. Jannis & Anna semestrar i Italien i ar :)

2009-07-16 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0