Festligt värre..

trött som en gnu é jag - haft släkt här i en vecka, och idag skulle Shirre ha sin 25 årsfest. Jag gick upp 7.00, vilket i sig är okey, men vid 18.00 när allt var klart, handla, dammsuga etc etc etc , hade jag tänkt sticka på bio och vara i stan tills festen var över... och ta igen mig! Tackar alla som ville att jag skulle vara med, det var verkligen jätte trevligt.

Shirin har verkligen många skittrevliga vänner !

Natti - hua klockan är tre - vore jag 25 skulle jag stanna uppe, men jag é 55 och vet att det är vettigt att få 4-5 timmars sömn istället för ingen sömn alls.

Thanks God it's Sunday!

P.S Shirre fick verkligen många fiina presenter och blommor, kolla in hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0