Snygg, snyggare, snyggast?

Idag skulle Shirin och jag sätta etiketter på 3000 kuvert efter jobbet - efter en timme tröttnade vi och drog oss mot datorn (en MAC) och tog några riktigt roliga bilder..... tomorrow is another day! - och kuverten kommer garanterat ligga kvar där vi lämnade dom - och vi kan fortsätta imorgon......







Kolla näsan.....

Roligt hade vi som tusan - det var länge sedan jag skrattade så hjärtligt, finns ett par grymma på Shirre också, de dyker väl upp på hennes blogg snart.

Nu ska jag leta reda på en brun papperspåse att sätta över huvudet, så jag vågar gå ut imorgon! Vi fastnade nämnligen...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: IRINI

Hihi :-)

2009-02-06 @ 13:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/irini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0