Folk läser tydligen, om än i liten skala....

Har idag fått höra att "någon" tittar in varje dag - hu, jag skäms, inte skrivit ngt här på väldigt länge.... och nu tänkte jag skriva ngt, men vet inte vad. I ugnen står falukorven med moset... 10 minuter kvar tills den är klar...Shirin ligger i soffan, och mår klart bättre än på länge, speciellt bättre än förra onsdagen, men den händelsen ska hon få berätta om alldeles själv. Hon jobbar på ett word doc, det tar tid att samla sina tankar efter en sådan händelse som hon råkade ut för, och jag får läsa eftersom styckena läggs till.

Det allra positiva är att Shirin väljer att komma "hem" när ngt vikitgt ska hända, hem och bo hos Mamma  - och det har varit underbart att ha henne här, vet inte om jag skulle tycka det om hon var här permanent, men som "periodare" = I love it!!

Shirin och jag har bott tätt ihop sedan hon var 8 - bara hon och jag - 2 mycket speciella personer, båda med skinn på näsan, fast det finns mycket kärlek, så har det också funnits mycket irritation. Vilken unge har varit på kollo 8 år i rad, hallå, we needed some space i några veckor!!

Hon är min stjärna å princessa!!

Nu är maten klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0