Sol på en söndag

det var länge sedan..... för det mesta är det dåligt väder på helgerna, då de flesta är lediga. Tycker mest synd om småbarns familjer som har kort tid på sig under veckodagarna - handla, hem från skolan/dagis, läsa läxor, äta middag, komma i säng i tid, och så ska dom göra allt skoj på helgen tillsammans, då är det ingen höjdare att vakna upp till ösregn!!



Idag är det Öppet Hus 13:00 - 17:00 på ITRIM här i Liljeholmen... ska dit å kolla vad det går ut på. Jag måste hitta ett alternativ till SATS som tagit över World Class lokalerna här i Liljeholmen - I just don't like them, kan inte sätta fingret på varför jag inte gör det, jag har gett dom en chans och varit och kollat på deras öppet hus, ja, det var väl inget fel i sig, men jag saknar World Class upplägg helt enkelt, men vill ha något närmare än Hornstull... så håll tummarna att jag gillar ITRIM, så jag får ändan ur vagnen nån gång och börjar ta hand om mig själv igen!

Nu ska jag städa klart, 19.30 kommer norgeborna till stan!

    


Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0