Nu orkar jag inte längre...

Har tragglat med Picasa 3 i två timmar - den är då inte lätt, eller så är jag bara trött efter veckans arbete. T o m Photoshop är lättare!!! What the fcuk!

Ja ja allt jag ville säga är:

Idag åt jag lunch ute - och som lunchsällskap hade jag:



Shirin som står i kö hos Ticnet - och det här var vad vi åt



På bild ser det ut som " a pile of sh_t",  men det var gott! kan jag intyga.

Shirin är inte så otrevlig att hon sitter och snackar i mobilen när vi träffas, men nu var det ju Madonna biljetterna som skulle säljas, eftersom hon jobbar hela helgen. Jobb växer numera inte på träd, så valet är inte svårt. Kan bara tänka mig vad hon går igenom just nu.... det hade ju varit kul att se Madonna.  Biljetterna blev i alla fall sålda - pling sa det i hennes kassa och det är väl kanske lite tröst mot att förlora 2000:-

Glad helg på Er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0