Grattis - det är gratis!

Hade tänkt pyssla lite med min blogg idag och olja in altan/balkongen - men så fick jag denna: "Tack Shirre"



Ska möta upp Tommy, Allan, Tommy's mamma, Verah och Max där kl 14:00. Shirin sa: ta på dig något snyggt mamma  - ehmmm, det ska bli minst +25 grader idag, och om jag ska gå i pumps och min lilla svarta på Grönan då går jag inte. Så det blir shorts och, ja inte mina hemskaste gympadojjor, det får bli dom svarta plus mina bleka ben - sorry darling! Huvudsaken är väl ändå att man kommer dit? eller....?

Kommentarer
Postat av: kiran

go in what you feel comfi in.:)..and its gröna lund..not a party:) hehe...hope you had a great time.:)..love

2009-08-08 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0