Gårdagen... m.m.

Jag lämnar Slussen på väg mot Grönan, kl är 13.26























Tobbe trollkarl letar efter "smartast på Grönan" - Jag höll mig
på behörigt avstånd....


Max, Tommy och Verah plus kompis till Tommy.... i kön till
Katapulten.


Å, Shirin jobbade på medan vi roade oss!!


Verah tar igen sig - det är jobbigt att ha kul.... Max ser
förväntansfull ut, men så är han ju fotbollsspelare.

Klockan har hunnit bli 17:00 och Allan och Anette anländer till
Grönan och Shirin slutar jobbet...


Allan och Shirin framför... ja vad hette åket, minns inte, men
kul hade dom - jo, bläckfisken hette den ju!


Å, så ett åk till med Max...


Verah, Allan, Anette och Tommy i halvlek....



Sedan begav vi oss till Saxofonia i Sollentuna för att sjunga
lite karaoke och hälsa på Irini... antingen var det för mörkt
där inne eller så strejkade min kamera... hur som helst,
inga fiina bilder därifrån men mycket vackra framföranden
av Tommy, Shirin, Verah, Irini, och Micke som hade
vänligheten att se till att vi alla kom hem vid kl 01.00 tiden...........
Bilder från Saxofonia kan ni hitta här

Underbar Lördag..... Tack alla som medverkade till att det blev så!
....nu bara slappa, med Picasa... det blev OK men inte så som jag
vill att det ska se ut. Får inte till en ram runtom... men övning ger
färdighet sägs det?

Ska kolla SF.se nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0