Alex Schulmans blogg

Jag läser Alex blogg flera gånger om dagen och hade skrivit ett långt inlägg igårkväll på min egen blogg, eftersom jag är för lat att leta rätt på mitt lösenord till aftonbladet.se. Idag skulle jag skriva till en grej och har lyckats radera hela inlägget, orka skriva om blir det in tal om.....!

.....vädret är verkligen deprimerande idag, men jag har kommit på två saker jag kan göra idag (istället för att gå till Grönan och hälsa på Shirin, som skulle vara en överraskning!)

Jag ska inviga min nya:
(ska avslöja att jag haft den i flera månader "omonterad" och i ca 3 veckor monterad och liggandes på vardagsrumsgolvet)

Spartacus Rodd 200

Spartacus Rodd 200

I reklamen står det: Effektivt träningsredskap för hela överkroppen. Roddarmarna är ledade i sidled. Justerbart motstånd. Dator som visar: tid, antal samt kaloriförbrukning .Den låga höjden underlättar förvaring. Nu  1495:- (Förr  2995:- )

Effektivt träningsredskap för hela överkroppen?, då räknas väl magen också, är det någon som vet?? ... och är den ok att använda när man opererats för diskbråck. Frågade i affären "Cykelringen" men han visste inte och har sökt info på nätet men inte hittat. Ska i alla fall börja ro idag, vädret är ju perfekt för det! För säkerhetsskull kommer jag att ha mobiltelefonen inom räckhåll och lämna entrédörren olåst!! JUST IN CASE!

Därefter har jag planer på att se denna:


                    i väntan på:     och

Kommentarer
Postat av: IRINI

Tror du bör tänka på hur du använder ryggmusklerna när du "drar" så att du inte trycker ihop allt. När du drar från läge "noll" (alltså när du måste luta dig fram för att ta handtagen), ska armarna vara raka och ryggen ska dra fram till 90 graders vinkel. När du är i 90 grader (rakryggad) ska du ha "hållning" och låta musklerna vid skuldrorna göra resten tillsammans med armarna. Allt detta medans du drar in magen ;-) Ta det lugnt! Denna maskin bränner också när du fått upp styrka och fart :-) Kram

2009-08-23 @ 12:10:58
URL: http://www.metrobloggen.se/irini
Postat av: Anne

tack för det! :)

2009-08-25 @ 09:14:29
URL: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0