Till Puma




Det har nu gått flera timmar sedan Shirin gjorde mig uppmärksam på att
PUMA,  dedikerade "ett helt inlägg" på sin blogg TILL MIG i början av september. 

Så här stod det:

Mamma?

Det finns en kvinna i denna världe som jag inte har träffat eller jag kan ha träffat henne men jag är inte säker. Det är iaf Anne, Shirins mamma. Hon är nog den som får mig att se det ljusa i saker och ting. Hon skriver sina små kommentarer på ett sätt som gör att man tar verkligen åt sig av hennes ord. Shirin du ska verkligen vara stolt över din mamma för hon verkar helt jävla underbar.

Tack för dina kommentarer dom värmer och betyder välldigt mycket.


Jag vet inte hur det har gått till, att jag missade det, än värre är att jag inte tackat
henne, jag läser ju hennes blogg flera gånger om dagen !!!! - hur har jag kunnat missa det?
Jag som är känd för att vara uppmärksam, se alla detaljer etc etc - nu får jag ta
ner det diplomet från min vägg och stirra på "spikhålet i väggen"  som påminnelse!
istället.........

Love means never having to say you are sorry, är ju ett uttryck som var väldigt
populärt att använda sig utav när SNOPPY introducerades som ny tecknad
seriefigur, ( 60-talet?) - men det uttrycket är inte precis till min hjälp just nu - inte heller
uttrycket "shit happens" - jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, fast jag funderat
i flera timmar....... ett enkelt och ärligt  FÖRLÅT ?

Kram


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0