"Långsamt leder också någonstans" ...

så står det på ett tidningsurklipp som hänger på min anslagstavla - den har överlevt 20 års olika flyttar och hamnar alltid där den ska medan andra saker ligger i kartonger och fortfarande är ouppackade år efter år....

Detta är det motto jag skulle vilja leva efter - men hur kommer jag till den nivån?.

Livet går i en hisnanade fart, tiden bara flyger iväg. Förra veckan var första gången jag vaknade och fick lite panik över att  " halva mitt liv"  redan passerat. Så mycket kvar som jag vill göra, och saker jag vill göra om - alla böcker jag vill läsa, alla kurser jag vill gå på... ja, jag kan fortsätta i all oändlighet och lista saker här....men hur ska jag hinna göra allt detta "långsamt"??

Någon som vet?


Tre söta "teddybjörnar" hittade jag i fotoalbumet idag.........



Ha det!


Kommentarer
Postat av: shiirii

HAHA men titta!! Där är ju ja!

2008-09-13 @ 19:14:50
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0