E det meningen...

Är det meningen att man bara ska sova, jobba, äta, o skita om vartannat osv osv.....i all oändlighet tills
man dör - verkar inte klokt i så fall. Men så har det sett ut för mig på sistone....

Imorgon måste jag ta mig i kragen och jobba mindre, äta mindre och därmed skita mindre....(ursäkta men det är en oundviklig konsekvens av att  "äta mindre")

Vad jag ser fram emot är att sova MER! - men livet är kort, så ställer klockan på 06.00 - vill ju inte missa något!

Natti på er....trött men fortfarande nyfiken på LIVET...

Kommentarer
Postat av: Jennie & Norah

Nädu,inte ursprungsvikten än..12kg kvar till den :)

2008-09-18 @ 17:35:22
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Hihih, åh va glad vi blir av din positiva och härliga kommentar. Va roligt att du gillar bloggen, det är jättekul att höra :) Absolut sno tillbaka frågorna och besvara dom själv. Det ska bli roligt att läsa svaren på din blogg! Kramar / Cookie & Pecan

2008-09-19 @ 22:16:19
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0