Dörrarna...

kom på plats igår - och gissa vem som satte dit dom! Shirre!!!!  - förvånad? - ja då är vi två!

Föreslog därefter att hon kunde bli "perfekt" medarbetare på IKEA - man behöver ju bara sätta ihop ett skåp för att förstå "principen" - men hon avböjde med en kräkreflex...kräkreflexen var inte riktad mot IKEA - hon gillar IKEA - speciellt "nedre" våningen där allt fint - köp mig nu - "spontant" - ligger! - men Shirre mår INTE bra - det var ändå kul att se henne ta utav sina sista krafter och verkligen kämpa för att vitrindörrarna skulle komma på plats. Trots illamåendet kunde jag förstå att hon var glad över sin insats - och JAG var MEGA imponerad!

Tjing tjong....


Kommentarer
Postat av: shiirii

Du skriver aldrig blogg.

2008-09-04 @ 14:03:09
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: IRINI

DU HAR ETT PRIS ATT HÄMTA PÅ MIN BLOGG :-)

2008-09-04 @ 21:22:30
URL: http://www.metrobloggen.se/irini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0