Gårdagens höjdare....

är ju att Puma äntligen fått sin lilla Kitty. Ser fram emot att få läsa detaljerna så småningom......

 A gift from GOD


En annan gårdagens höjdare, (åtminstone för två unga damer -/Michaela och Shirin), var att
dom tvingade mig att tona håret. Det är inte riktigt klart ännu, då Michaela glömde sin fön hemma och
jag har fått sitta i tork huva, den senaste timmen. Därefter ska Shirin platta håret och då blir det säkert
helt ok, om än lite ovant till att börja med. Har nya glasögonbågar i samma ton - enhetligt, så det förslår!!

Det tog två år för håret att växa ut och bli "en" färg - eller som Shirin uttrycker det - det tog 2 år för mig att se
minst 10 år äldre ut. Hursomhelst, nu är skadan gjord - så jag ska gå och kolla resultatet.

Det finns "före" och "efter" bilder - vet inte om dom sätts upp på min blogg eller Shirin's.

TACK TJEJER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0