Två utmaningar från Marie (unibrittan) under en och samma vecka...!!

Jag får börja med utmaning nr 2 för jag hittar inte utmaning nr 1 just nu.
Minns att jag undrade om utmaning nr 1 försvann om jag svarade på utmaning
nr 2 och det verkar den ha gjort. Tack Marie!!  - det är ju inte snällt att skicka
två utamingar på en vecka till en och samma person, eller?  - utmärkelser går
bra - bara så du vet!!! :))

Jag minns att man skulle typ skriva: det värsta man gjort i sitt liv i utmaning 1 - jag har inte så
värst mycket att skriva om på den fronten - inte för att jag är bättre än någon annan,
jag var bara såååå tråkig och ordentlig, och "diskret" (när det krävdes) att jag inte
har en "värsting historia" att berätta - kanske om jag tänker efter, men det får i så fall bli
ett annat inlägg på bloggen.

Namnge & lägg in en bild på den kvinna & man du tycker är vakrast i dina ögon?
Ge utmaningen till 3 andra bloggare!


Här är vackraste kvinnan, med ett hjärta av GULD.....hon är helt utan konkurrens!!!



och här är den vackraste mannen för mig...



Har så få bilder på denna unge man (min son Yamin) i vuxen ålder,
han är inte stilla tillräckligt länge....just nu är han i Australien och pluggar.

När jag var ung fick jag jämt frågan "vem är din idol" - men jag hade
ingen (det är sant) till sist smällde jag upp en poster på Elvis på
min vägg, men näää han var inte min idol heller! - men alla andra
blev glada!

På äldre dar har jag förstått att "man måste" ha en idol, annars é man konstig,
fast jag tycker fortfarande att man INTE MÅSTE ha en idol... hur som helst, jag valde
George Clooney för ca 10 år sedan! (å valde en jätte stor bild från nätet för detta inlägg) .
Nu när jag dragit i "hörnen" ser han sned ut, men jag minns ju inte riktigt exakt
hur han egentligen ser ut?



.........sist men inte minst - låååångt före George i alla fall, kommer den
bästa vovven som finns!

 Han är inte heller stilla tillräckligt länge för att man ska
få en bra bild - eller så är han röd om ögonen på fotot....eller helt ruffsig!.

Marie, nu är det helg - har du några fler frågor? (förutom utmaning 1 vill säga)

Jag utmanar Jennie Ö, Bella (brunett) och så utmanar jag Puma's lilla Kitty
(hon har ju egen blogg ihopa med sin Mommy) och denna utmaning borde hon
lätt kunna svara på. "min favorit nalle" - "mina finaste kläder" som frågor att svara
på är tillåtet, i alla fall i min utmaningttill Kitty. Ni andra får tänka efter.....!

Trevlig helg!

............Å GLÖM INTE  att slå på tv:n 21.30 - TV3 - IKVÄLL - så Ni får vara med om att se "min
vackraste kvinna" live i Eran alldeles egen tv ruta!

P.S Gjorde en sista justering på George bilden - nu ser den bättre ut tror jag??

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag ska ta tag i utmaningen efter helgen :)

Ikväll ska jag hejja på Shirre,jag tror hon vinner!

2008-11-14 @ 18:40:53
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Bella

Hm... jag får se när jag tar itu med denna utmaningen,, :-)

Men jag ska helt klart titta på SInging Bee idag!!! :-)

2008-11-14 @ 19:06:04
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg
Postat av: Anne

vad hon än gör - är hon en vinnare för oss som känner henne! Det är inte helt lätt när man é live på tv....har älskat att se reklamen i veckan... där shirre syns ... annars é tv:n aldrig på härhemma

2008-11-14 @ 19:23:01
URL: http://anneb.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hejsan!



En amningsnapp är en liten napp (tänk som den nappen som sitter på en nappflaska) som man fäster på bröstet så att dom suger på den ist men ändå får min mjölk. Förstår du? Var inte så enkelt att förklara :) Jag började med den då han tog så dåligt grepp om vårtan och därför gav mig världens sår. Men nu, 8 veckor senare, har vi slutat med den!

2008-11-15 @ 14:30:26
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag tror också det är en upplevelse.Hon har surrat om att få åka dit i över 10 år,så nu äntligen! :)



Nix,mina tår är inte ok.Får inte på mig skor,så jag är fängslad i min egen lägenhet..

2008-11-16 @ 18:25:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, de e skönt att va hemma!:)

Du har världens sötaste barn! punkt slut.

2008-11-17 @ 16:24:50
URL: http://elaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0