Nu har jag satt igång...

och har skrivit på mitt protokoll nästan hela helgen. Förstår inte varför det är samma visa "varje gång" att komma igång... men nu när jag har gjort det, kommer jag att köra tills det blir klart. Inget fint väder idag som kan distrahera heller.....

Igår färgade Shirre om botten på mitt hår - ja, det har gått ca 4 veckor sedan sist - verkade som att det var förra veckan vi höll på sist. Vi tog samma färg som sist, den blev ju så bra..!

Idag ska Shirre flytta hem - :(( - nu har hon ju fått så fint hemma med sin nya soffa, de nya gardinerna är snart beställda och jag tror också att hon börjar må lite lite bättre än vad hon har gjort de senaste månaderna - hoppas hoppas att det fortsätter så.

Nää, nu ska tebax till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer hem natten mellan lör-sön. Kul att ni lyckades me färgningen igen:) nästa gång e ja på!! haha. HOppas allt e bra. Kraaaaaam.

2008-11-11 @ 14:47:51
URL: http://elaelaela.blogg.se/
Postat av: Bella

Det gör ont i armen.. ska dokumentera brännskadan dagligen, tänkte jag! :-)

2008-11-11 @ 17:21:48
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg
Postat av: Jennie och Norah

Naaj vad trist.Här är det sol och underbart höstväder,+5-6 grader.Helt underbart!

Får hoppas det är lika bra imorgon då vi ska köra väldigt långt!



Ha en trevlig kväll!

Kram

2008-11-11 @ 22:15:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0