Känner pressen...

..........att få klart allt mitt jobb som jag har sedan jag var i Milano. Varför är startsträckan ibland såååå lång. När man väl kommit igång går det som smort, men innan dess är det ågren och brant "uppförsbacke"! Nu är det helg om ett par timmar, ska försöka snygga till här hemma och sätta mig med mitt Milano jobb, tror jag kommer vara glad på måndag morgon om jag verkligen tar tag i både hemmet och jobbet.

James blir bara smalare och smalare - mask i magen? - ja vi trodde det, men nu har vi kört avmaskningsmedel två gånger på kort tid och inte kommer det ut någon mask, ingen synlig i alla fall. Om någon läser denna blogg och har hund - har ni några förslag på vad det kan bero på att James äter jätte mycket men är bara skinn och ben - är det bara för att han är gammal - eller bor det en äcklig mask där inne som äter upp all hans mat??? I wonder.....

Idag ska Shirre få sin badrumslampa lagad, sitt titthål monterad på "rätt" höjd och fastighetsskötaren ska undersöka den "mystiska" lukten i badrummet. Det är säkert mitt fel att det luktar - jag har väl skruvat på vattenlåset fel efter rensning för ett par månader sedan - jag har aldrig påstått att jag är en rörmokare, jag gjorde mitt bästa när det var stopp i handfatet!!! - och stoppet löste jag ju!!

En underbar helg önskar jag alla - speciellt de som snubblat in här av misstag - för det finns oftast inget av intresse att läsa om på denna blogg!!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0