Snott från Shirre som i sin tur snott från.....

Namn - Cecilia Anne Bengtson
Födelsedag - 27 maj
Hemstad - stockholm
Ögonfärg - blåa
Hårfärg - grått  :((
Längd - 167 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Värsta ovanor - tugga tuggummi (nicorette)
Stjärntecken - tvilling
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - nej, döda och väldigt ihågkomna!
Skor idag - frövi's - lågskor i mocca
Svagheter - mina barn
Rädslor - getingar, ormar, spindlar, och att inte klara av mina räkningar 
Mål för året - hitta meningen med allt
Mest använda fras på msn - hallå
Det första du tänker på när du vaknar - vad det är för väder
Bästa kännetecken - bred häck
Mest saknade minnet - när mina barn var små, mina föräldrar

Favorit:
Färg - svart i olika nyanser :))
Mat - kött
Sport - ingen, men kollar fotboll EM och VM för sällskapsskull
Djur - hundar
Glass - GB Sandwich och Magnum
Sallad - caesar sallad med kyckling
Skådespelare - George Clooney

Serie/t.v. program- City akuten - Mannen som talar med hundar
Låt - många
Nummer - 7 och 13
Årstid - sommaren
Parfym - Organza (Givenchy)
Kroppsdel på motsatta könet - ögonen och leendet

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor - rik hemmafru
Hur vill du dö - inte vakna - smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig - ingen 
Vem får dig mest att skratta - mina barn
Vem har du känt längst - Gunilla
Vem är blygast - jag
När grät du mest - när mamma dog
Bästa känslan - att vara lycklig
Värsta känslan - när man förlorat någon man älskat
Vart vill du bo i framtiden - stor renoverad lägenhet i city med noll kronor i hyra!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - att jag upplevs som kall
Hur länge tror du att du kommer leva -  jag försöker fånga de dagar som finns, Carpe Diem

Har du någonsin;
Varit kär - ja
Blivit dissad - nej
Rymt hemifrån - nej
Föreställt dig ditt ragg naken - nej
Skolkat - ja
Tänkt på självmord - ja
Sovit utomhus - nej
Gråtit i skolan - nej
Velat bli modell - nej
Varit otrogen -  nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - mycket....
Sett en död människa - ja, min mamma och mitt ex o några fler
Druckit alkohol - ja, för mycket emellanåt
Använt droger - absolut INTE
Ätit sushi - usch
Varit på scen - tre, fyra gånger för mycket!
Snattat - ja, en dagbok när jag var 9 år och vi bodde i USA
Retats - ja
Blivit nerslagen - dagligen, när jag var gift.


Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0