sämsta bloggaren!

Jag kan hålla med dig Shirre att jag inte är världsbäst på att blogga, ett inlägg på två veckor  - men jag kollar din och Jennies bloggar flera gånger om dagen, och svarar ibland på Era bloggar direkt, sedan måste jag göra annat....dessutom är jag inte sååå intresserad av att alla ska veta vad jag tycker och tänker. Jag kan förstå att Ni vill det... och det är jätte roligt att läsa... men vad ska jag berätta om min vardag, som kan intressera andra? Gick upp kl 09.00, bryggde kaffe, jobbade på mitt internationella jobb, svarade på några e-mail samt några telefonsamtal, drack mer kaffe.....jobbade vidare.... osv osv.....oroade mig över mina barn, deras framtid, räkningarna etc etc. Vem vill läsa om det?

Ser fram emot att träffa dig efter singing bee........... och önskar att jag hade något "fräscht" att ta på mig till arbetsintervjun nästa vecka, önskar också att jag hunnit färga och slinga håret, gå ner 10 kilo, samt fixat fina naglar. Shit happens.... jag får gå dit som "JAG ÄR" !! Lång erfarenhet hoppas jag är meriterande...??

Häpp :-D

Jennie - Dexter MÅSTE  kolla in detta:  http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2672296.ab?service=galleryFlash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0