Härliga söndag...

Mmmmm, oplanerad sovmorgon blev det för mig idag...... glömde ställa väckarklockan, vad det nu hade varit bra för - för jag har inget jätte inplanerat idag, förutom att jag ska försöka locka med Shirre på söndagsmiddag och sedan se filmen "Sex and the City".

Shirre åker nämnligen till Mallis imorgon bitti och är borta i 18 dagar - så idag blir säkert fylld med att hjälpa henne med sista minuten saker, som sedan slutar med en snabb middag - och ingen bio! Idag är också en typisk dag då man kommer bli ovänner och sedan sams om vart annat under HELA dagen....Usch orkar inte...speciellt när man i förväg vet att det kommer att bli så :(((( - men jag ska ta mig i kragen och genomlida  hennes "resfeber", som så många gånger förr.

Igår jobbade jag långpanna på restaurangen, trodde jag skulle få ont i fötterna och benen men det fick jag inte - däremot när alla skulle gå ut efteråt och jag satt där och smuttade på min läsk, höll jag på att somna i min stol, så jag bröt upp tidigt  (00.10) - det är väl sviterna efter att ha gått upp klockan 06:00 hela veckan - "Välkommen till den rikitga världen" lilla Anne!...

Dagens :((((
Ruggigt trött fast jag fick sovmorgon

Dagens :))))
Sol idag igen!





Kommentarer
Postat av: shiirii

Jag tvättar så fint själv!

Och jag hade faktiskt tänkt mig att se SATC och middag med dig ikväll :)

Puss

2008-06-29 @ 13:30:12
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0