Veckan är nästan slut....

Veckan är nästan slut för mig. Igår jobbade jag långpanna på restaurangen - och är ledig idag söndag, precis som GUD sa att man skulle vara. Hemskt vad jag blivit ordentlig då - nää det har bara fallit sig så, och det känns bra. Bäst är att jag nuförtiden går upp tidigt och lägger mig tidigt - jag är ju morgonmänniska, har alltid varit det - och det tokiga är att jag jobbat kväll/natt större delen av mitt liv. Så tokigt det kan bli... ;) - men nu är det förbättring på livskvalitén på gång, med stora steg! Om man inte tar för sig, så får man inget. Nu ber jag ju inte om något som jag inte tycker jag har rätt till - för dom som känner mig - får jag nog en stor "dunk" i ryggen, för denna insikt! - om INTE, så klarar jag mig ändå! - jag förändrar ju inte för någon annan än mig själv.

Dagens :))) Jennie och Ante är på sjukhuset och föder deras första bebis JUST NU!!

Dagens :(((( Jag började skriva denna blogg förra fredagen - men den passar även in på den gångna veckan! Lat? ja kanske.....lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi närå det e jag som kollar kommentarerna INNAN de läggs ut hihi :-) Så det inte är nån dumbo som skriver, vilket inte hänt ännu som tur e :-)

2008-07-28 @ 22:18:59
Postat av: Anne

Alltså - har du inte lagt dig ännu? hihihi

2008-07-28 @ 22:33:01
URL: http://anneb.blogg.se/
Postat av: shiirii

mama, Sluta blogga i mina kommentarer och blogga i din blogg! :P

2008-07-28 @ 23:29:08
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0