Nystädat hemma!

Nu har jag städat färdigt ... 98 kvm..... inför familjens ankomst senare ikväll! Det är vid sådana här tillfällen man önskade att man bodde på 10kvm! Sedan ett år tillbaka spränger dom i berget här ,för nya gallerian som ska finnas 1/2 minut utanför min port, med 80 affärer och parkering för 900 bilar! I'll believe it when I see it - dom är kraftigt försenade med bygget! - och dammigt som bara den blir det inne under tiden!

När jag hade städat klart idag var vardagsrumsbordet redan dammigt igen!! och det finns damm i varenda litet skrymsle - därför tog städningen extra lång tid idag - eftersom det skulle vara en "grundlig" städning. Fråga min rygg om hur jobbigt det har varit!


"familjen" kommer om 1 1/2 timme (21.30) . Vi ska bara äta spaghetti, köttfärssås, å sallad till middag eftersom det är så sent - å det går ju snabbt att laga! Ska nu ut och handla lite frukostmat till imorgon - och värmeljus.


Lyckats fixa parkering i garaget här i huset för 75 kr per dag - istället för 225 per dag ute på torget! Det blir brorsan nog väldigt glad över - smålänning som han é....  :)

Ha en bra kväll, visst är det underbart att ha städat!!

Dagens :)))))
Städat hemma
Bror med familj ska komma

Dagens :(((((
Ont i ryggen som f_n efter städningen


Kommentarer
Postat av: irini

Tittut, hoppas du mår bra! Stor kram från mig!!

2008-07-17 @ 04:27:24
URL: http://www.metrobloggen.se/irini
Postat av: Jennie

Här har det också regnat/varit sol/regnat igen..Kanske därför man mår lite skumt.

Hoppas dock att det är något på G,men det känns mer som att jag bara ska bli förkyld..:-(



Shit,är hon redan hemma?Har tiden verkligen gått så fort?

Hälsa Shirre!

2008-07-17 @ 15:22:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Folk kommenterar ju min blogg HELA tiden!

Jag har alltid nya kommentarer..Men folk har förmodligen mer att göra på helgerna och det är väl inte så konstigt.



2008-07-19 @ 00:13:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Inget personligt menat till er ju!

Jag har ju skrivit "öga mot öga",och med det menar jag folk jag träffat på STAN.

2008-07-22 @ 21:46:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0