Försov mig imorse.....

....vet inte riktigt hur det gick till, men jag måste ha tryckt två gånger på mobilalarmet , för nästa gång jag slog upp ögonen var kl 08.00. Det känns så hopplöst när man försover sig - och det tillhör INTE vanligheterna för mig. Hur som helst hann jag duscha, men inte mycket mer än det, inget kaffe t ex - drog med mig hunden, som fick 5 minuters promenad, sedan till T-banan, som konstigt nog var ganska tom, trots strejken. Lämnade sedan James hos Wanda i Shirre's lägenhet och öppnade dörren till kontoret prick kl 09:00 !!! :))))

Fick veta ikväll att min bror och svägerska ska skiljas och att dom skickat in skilsmässopapprena till Tingsrätten idag - det är sååå trist efter så många års äktenskap, tre underbara barn, stort vackert hus - och alla gemensamma vänner som dom har - men nu är det så här, och det hjälper inte att jag sitter här med gråten i halsen och en obehaglig  "tyngd" i mitt hjärta. Kanske dom hittar tillbaka till varandra en vacker dag i framtiden..... när stressen och pressen inte är lika stor för dem, som det är idag, det händer ju underverk lite då och då... eller hur? Kommer att tänka på Jennie's blogg där det står: be realistic - plan for a miracle! Det ska jag säga till broran nästa gång jag pratar med honom!

Dagens :))))
Att jag hann till jobbet i tid
Långpromenad med James under lunchen

Dagens :((((
Att min bror och svägerska ska skiljas............jätte, jätte, tråkigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0