En rätt så vanlig dag...

Vaknade och gick upp i tid idag, så allt har varit lungt hela dagen. Gick en långpromenad med James kl 06:30 - och sedan gjorde jag mig iordning för jobbet. Kl 08.15, satte jag på James kopplet för att gå till jobbet - han tvärvägrade att gå ut.... och jag kan förstå honom - han hade ju precis varit ute på promenad, och kunde inte fatta att jag skulle till jobbet och att jag skulle lämna honom hos Wanda, så till sist fick jag lämna honom hemma och gå till jobbet. Jag slutade vid 15:00 så han var inte hemma alltförlänge alldeles själv. Imorgon tror jag att jag ska kombinera hans morgonpromenad med att jag är på väg till jobbet - då kanske han inte blir förvirrad.

Idag har varit en fantastisk dag vädermässigt - jag har förvisso inte kunnat njuta av vädret, men det är ändå vackert när solen lyser, man blir glad.

Nu har jag en massa jobb som ska göras hemifrån (mitt internationella jobb) och dessutom ska jag ha ett konferensamtal kl 21.00 - därefter ska jag ut med James och sedan hoppa i säng, så hinner inte skriva mera idag!

Dagens :)))))
Solen som lyst hela dagen

Dagens :(((((
Kusin Jonatan ramlade 3 meter ner i en ventialtionstrumma på jobbet i Norrtälje! (klarade sig relativt oskadd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0