Trött....

fast det bara är måndag... å hela veckan är kvar att jobba!   Lite mysigt med regn utanför... men skulle ha haft en öppen spis att kika in i medans man läser slutet på en bra, sann historia, BOK!!  eller annat framför brasan?

Har hunnit till de sista sidorna - kunde inte läsa dom på t-banan - inte bland alla andra - som inte vet vad som hänt -  just innan  min t-bane station ropades upp, fick jag tårar i ögonen - tack jag slapp det bland andra. Men nu minns jag att samma sak hänt tidigare idag - satt på läkarmottagninge med Shirin - just som jag skulle läsa om Carmen och jag var på väg att böla, då blev det våran tur!!!........så nu längtar jag i säng, för att läsa det sorgliga slutet, för så blir det. Förstod först inte titlen på boken, men nu förstår jag utan att ha läst det sista  i den... "En sorts kärlek" heter boken - läs den! Jag har läst järnet dom senaste dagarna.... tror alla skulle tycka om den - om man är vuxen och mogen.............för att förstå livet och nyanserna i den.

Natti

Dagens :)))
Shirre klarat det värrsta?

Yamin fått mvg på  sitt prov
Norah ler redan!

Dagens :)))
???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0