Trött...

är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu........ efter att ha jobbat med ett stort utskick på jobbet de senaste 2 dagarna. Är det möjligt att få träningsvärk i fingrarna? - det känns som att jag fått det!

Igår kväll försökte vi sätta upp vitrindörrarna som vi köpte på IKEA i söndags, men icke sa Nicke, det var inte lika lätt som dörrar med träram. Dessa dörrar har metallram och innanför sitter frostat glas - snygga, men var ska man fästa beslagen - det finns ju inga förborrade hål! Jobbigt värre att försöka få beslagen på rätt höjd - när vi till sist, efter många om och men - klickat i alla beslag efter ca en timme och kände oss lagom svettiga, irriterade men till sist nöjda över att dörren satt fast, så fick vi se att den satt 5 cm högre än själva skåpet......uuuaaahhhh skit också!

Projektet är nu förlagt till söndag kl 14.00 - då ska vi alla tre (ja det krävs tre personer för att få en dörr på plats!) Shirin, jag och Wanda (please, pretty please, we need help!!) vara på plats och ta oss an "uppgiften". Om Ni hör vansinniga och arga  skrik under söndagen så vet ni i alla fall varför! Vi har utnämnt James till arbetsledare.... han lyssnar inte på något skit snack alls (döv som han é) - så alla dörrar kommer nog att komma på plats.


Nattens :))))
-att få dyka i säng och sova i 8 timmar

Nattens :((((
Glömt stoppa tvätten i torktumlaren, och kan inte sova när tumlaren är igång!

Dagens :))))
Sol större delen av dagen, och även om det inte var varmt så ska man hålla i minnet att 
snart é det höst - typ nästa vecka Brrrrr

Dagens :((((
Års Samlingsfakturan (heter det så?) från Fortum anlände idag :((  - har inte vågat kolla
summan ännu.....


Hittar inga tändstickor - så nu slår ögonlocken igen....

Natti

Kommentarer
Postat av: shiirii

HAHAH jag skrattar ihjäl mig, jag kan se james med en gul såndär jobbhjälm på sig.

HAHAH

2008-08-27 @ 01:51:19
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: IRINI

ok då vet jag vad som händer när jag hör vrål då hihi

2008-08-28 @ 02:50:52
URL: http://www.metrobloggen.se/irini
Postat av: Jennie & Norah

Yes gå in på www.pitea-tidningen.se och klicka på "familjenytt" så ska den synas där,tror jag iaf :-) Annars är det en bild på henne som jag lagt ut förr på bloggen,men det är ju roligare att se helheten,med text och allt.



Hoppas det gick bra på SingingBee för Shirre,hojta till när det sänds på TV!



Kram och Godnatt!

2008-08-28 @ 23:18:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0