Tjäna pengar?

om jag hade delat upp mitt sista inlägg - på ca 20 blogg - och varit medlem/onloggad på www.metro.se,
hur mycket hade jag tjänat då..... ingenting ... för jag ser på olika bolggar att "dom luras" - medvetet eller omedvetet, det har jag ingen uppfattning om... men något står inte rätt till på den bloggen!!

Saknar dom som "bloggade järnet" en gång i tiden  på metro.se - och nu bara väntar på besked - de är inga pengakåta människor - och hur mycket får man för varje "inlägg" egentligen  - känner många som bloggar på metro.se, vet vad dom tjänar i VERLIGA livet, så det är absolut INTE penagr dom är ute efter.... lite rättvisa kanske? é det för mycket begärt! hallå . anropar METRO!

Dessa människor har något att berätta - släpp fram dom! - och om Ni har, som Ni har en top lista - då måste Ni ju se till att den är "ärligt" rätt - förstår inte varför alla måste fuska - sanningen är vacker, mycket vacker!

Try it - you'll like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0