Nu ska vitrindörrarna upp....

Senare idag ska vi ta oss an dom förbaskade vitrindörrarna vi köpte på IKEA i förra veckan. Tror att alla involverade vet vad dom har för uppgift idag och nu när vi fått några dagar på oss att tänka igenom respektive uppgift - så kommer dörrarna att sitta på plats innan dagen är slut. Jag börjar med att vara optimistisk så får vi se var det slutar...........:)

Imorse slog jag upp mina blå kl 07.00 - hjärnan är inställd på hur jag stiger upp i veckorna - försökte somna om, men det gick inte. Hade ont i halsen och snorade.....men det är nu ett minne blott efter 4 koppar kaffe  och varm nudelsoppa.
 
Så skönt med ett par timmar ledigt - ska träffa Shirin idag först kl 17.00 för hon mår inge bra. Har hunnit rensa ut min e-mail box, sortera in alla viktiga e-mail och ska nu bränna ner allt på min externa HD. Det är alltid lika skönt att "börja om" med en nästan helt ren dator - utan filer etc. Tvättmaskinen har gått varm och nu skulle jag behöva bekanta mig med dammsugaren - tyvärr blir det nog så att jag fortsätter att ignorera den!!

Dagens:))))
Träffade Tomas 00.12 idag för första gången sedan han slutade

Dagens :((((
Min bror's skilsmässa

Önskar Er alla en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0