Klubbad säl

James har sovit som en klubbad säl sedan vi kom hem från hundsalongen - jag väntar till 22:00, sedan väcker jag honom, för jag vill ut på sista promenaden och sedan själv krypa ner under täcket och börja på en ny bok - vilken det blir vet jag inte ännu, har en hel del olästa böcker, men har alltid så svårt att börja på nya böcker, jag brukar vara kvar i den boken jag just läst ut för tillfället, ganska långt efter att den är slut....Nu ska jag välja ut en bok i alla fall och sedan väcka James.

Vad skönt att det slutat regna nu... det blir visst uppehåll imorgon, men sedan blir det mer regn på torsdag och fredag. Det vore tråkigt om vi fick en tidig höst, när vi inte haft någon riktig sommar.

Natti, natti


Kommentarer
Postat av: shiirii

Är de där du mamsen ;)

2008-08-06 @ 02:05:22
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0