Jag.....

ha ha ha... idag har inte varit helt lätt - har slitits i tusen bitar - mellan vad alla i min närhet "vill" - utan att dom tankt på att jag också har ett liv....... När ska jag lära mig att säga "NEJ, STOPP - HIT MEN INTE LÄNGRE!!"

Telefonen har ringt oavbrutet - brorsan som är mitt i en skilsmässa, dottern som är allvarlig sjuk och mår pyton, sonen som befinner sig 25.000 (tjugofemtusen!!!) mil bort och saknar mig, gudfar som inte vet varken ut eller in ... etc. Sms:en :har haglat  in, när jag ignorerat telefonen - asså - give me a break..............ska jag spendera tid och "radera" för att Ni ska komma fram på displayen - nääää - inte idag - jag rensat järnet i inkorgen och därefter väller det bara in mer!.. så jag bryr mig inte ens om det - väll in bäst ni vill - jag ska INTE kolla vilka Ni är.... - ska nu kolla vad som är på t.v. - och om bara skit, så ska jag läsa min nya bok = alias "tegelstenen"...(se min blogg igår för närmare info om "tegelstenen").

Idag hade jag planerat (planerade redan igår kväll, för så fungerar jag, lägger fram kläder och små lappar för vad som gäller nästa dag - lapparna är  menade ifall att jag fått  oväntad alzhiemers, men det har inte hänt hitintills) men lapparna är ändå hjälpsamma ..... - hur som helst, skulle iväg och jobba till 13.00 - sedan hem och gå ut med hunden - därefter till IKEA och köpa dörrar till Shirre's bokhylla - anlända med dom som en "surprise", och montera dom, så hon kan lugna ner sig inför Wanda's hemkomst på lördag... men planeringen har spruckit - det är bara att inse och luta sig tebax!! och tycka - ja va faan. Men sådan är inte jag , så det jag inte hann med idag, finns kvar till imorgon - hmmm Ikea.....faan att jag inte hann det idag - inte min favvo sysselsättning att åka dit - men måste man så måste man. Om Ni frågar mig så är siktet inriktat på söndag just nu  vad gäller IKEA - Shirre kommer att slå bakut när hon får veta det......bara å strunta i när hon ringer....ser ändå vem det är på displayen - thanks to " advanced technology!!."  .. :))  he he - men det vore inte jag om jag inte slängde mig på luren och sa: HEJ :) - hur kan jag hjälpa till - och därmed förminska mig själv!

Jag !!! här nedan, men det saknas några djur - bara den 24 åriga sångfågeln vågar ställa upp!...... ! åssaå jag förståss!


Kommentarer
Postat av: shiirii

mamma, jag ringer inte o säger god natt ikväll. Jag säger god natt här istället. Love you loads. Och vi behöver inte göra min hyllor förrän om några år om det är så. Men jag vill umgås med dig iaf.

Love you.

2008-08-07 @ 21:47:41
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0