Helg....

Helg....men måste upp och jobba långpass imorgon. Snart är det åtagandet slut - sista september!  Söndag är min lediga dag - barnen har bestämt vad jag ska göra då! - men så kommer det inte att se ut länge till - ngn sa till mig: stressad blir du bara om du tackat JA till ngt som du ville tacka nej till.... och det är så jävla sant. Om jag kan lära mig att leva efter det, hmmm vet inte...men jag skulle må mycket bättre om jag kunde följa det rådet!

Vill inte verka tjatig, men åååååååååååååå vad jag trivs på mitt NYA jobb! Är det tillåtet att vara lycklig... tycker man läser om så mycket "allvarligt" elände på diverse bloggar - så man vågar inte berätta att man själv är lycklig. Jag kan bara bekräfta att jag haft det jävligt jobbigt en längre tid, och nu pratar vi inte om dagar, utan om 34 år - och idag är jag lycklig - tror att alla får sin beskärda del av helvetet på denna jord - men det kommer ljusare tider, tro mig! Livet är en berg o dal bana - mycket kan man påverka själv - men inte allt (eller så kanske man kan det, men inte kommit på HUR än - återkommer om jag hör ngt i frågan.... :))

Njut av helgen och var stolta över att Ni är just Ni! Utan Er vore världen så mycket fattigare!

Kommentarer
Postat av: IRINI

Sno på knasfia

2008-08-30 @ 02:10:30
URL: http://www.metrobloggen.se/irini
Postat av: shiirii

Så du har varit olycklig i 34 år?

Okej då vet jag.

2008-08-30 @ 04:01:52
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0